1. Po zalogowaniu się do systemu elogin.put.poznan.pl wybrać DOSTĘPNE SYSTEMY a następnie USOS APD.

2. Po wejściu do systemu USOS APD (Archiwum Prac Dyplomowych) z menu po lewej stronie wybrać MOJE TEMATY > WNIOSKI > KOORDYNATOR.

3. Wybrać DODAJ NOWY WNIOSEK.

4. W otwartym formularzu wniosku wypełnić:
- Język pracy – ZWRÓCIĆ UWAGĘ NA ZMIANĘ JĘZYKA W PRZYPADKU DYPLOMÓW ANGLOJĘZYCZNYCH!
- Tytuł pracy w języku oryginału – Tytuł piszemy "Jak w zdaniu" - Pierwsza litera duża, reszta małymi.
- Tytuł pracy w innym języku – wpisać tytuł pracy w języku angielskim.
- Opis pracy w języku oryginału:
Przykładowy opis dyplomu magisterskiego (do samodzielnego uzupełnienia):
Projekt ..., obejmujący ... na działce położonej w ... Głównym celem pracy badawczej będzie .... Celem projektu będzie....
Posiadane materiały wyjściowe to: ...
W ramach pracy dyplomowej zostanie wykonana część analityczno-badawcza, opis przyjętej koncepcji projektowej w zakresie architektonicznym, funkcjonalnym, konstrukcyjnym, materiałowym i technologicznym, zestawienie powierzchni, projekt zagospodarowania terenu, bilans powierzchni, rzuty wszystkich kondygnacji, charakterystyczne przekroje, elewacje, detal architektoniczny lub urbanistyczny, wizualizacje, szkice, zdjęcia modelu fizycznego (zostawić to, co dotyczy danego tematu).
Przykładowy opis dyplomu inżynierskiego (do samodzielnego uzupełnienia):
Projekt ..., obejmujący ... na działce położonej w ... Celem projektu będzie....
Posiadane materiały wyjściowe to: ...
W ramach pracy dyplomowej zostanie wykonana część analityczna, opis przyjętej koncepcji projektowej w zakresie architektonicznym, funkcjonalnym, konstrukcyjnym, materiałowym i technologicznym, zestawienie powierzchni, projekt zagospodarowania terenu, bilans powierzchni, rzuty wszystkich kondygnacji, charakterystyczne przekroje, elewacje, detal architektoniczny lub urbanistyczny, plansza techniczna w skali 1:50, wizualizacje, szkice, zdjęcia modelu fizycznego (zostawić to, co dotyczy danego tematu).
Przykładowy opis dyplomu licencjackiego (do samodzielnego uzupełnienia):
Przedmiotem projektu jest wnętrze .... Projekt obejmuje aranżację ..., w lokalu położonym w ... . Celem projektu będzie ....
Posiadane materiały wyjściowe: ...
W ramach pracy dyplomowej zostanie opracowana część graficzna (plansze formatu 70x100 cm), obejmująca: rzuty pomieszczeń, charakterystyczne przekroje i kłady ścian, przedstawienie trójwymiarowe projektowanych przestrzeni (wizualizacje), projekt instalacji elektrycznej i oświetlenia oraz detal wnętrza. W pracy znajdzie się również część opisowa, obejmująca koncepcje projektu wnętrz, opis zastosowanych rozwiązań materiałowo-technicznych (opis techniczny), zestawienie powierzchni oraz pomniejszone kopie plansz projektowych przedstawianych w części graficznej. W ramach pracy dyplomowej zostanie również przygotowana makieta.
- Typ pracy – wybrać właściwy TYP PRACY
- Jednostka organizacyjna – wpisać: WYDZIAŁ ARCHITEKTURY
Seminarium– POLE POZOSTAWIAMY PUSTE!- Koordynator wniosku – Pole zostanie uzupełnione automatycznie.
- Autorzy pracy – wpisać Imię i Nazwisko autora.
- Po wpisaniu autora pojawi się pole Wybierz program studiów autora pracy – wybrać program studiów z listy
- Po wyborze programu studiów pojawi się pole Wybierz typ certyfikatu autora pracy – wybrać z listy Dyplom ukończenia studiów …
Wpisz kod lub nazwę seminarium– POLE POZOSTAWIAMY PUSTE!- Wpisz kod lub nazwę kierunku – wpisać: Arch… po czym powinna pojawić się nazwa kierunku przypisana do wybranego autora, którą należy wybrać.
Praca poufna– POLE POZOSTAWIAMY PUSTE!Praca aplikacyjna– POLE POZOSTAWIAMY PUSTE!
5. Na dole strony wybrać ZAPISZ

(UWAGA! PO ZAPISANIU POJAWI SIĘ INFORMACJA, ŻE:

PROSZĘ JĄ ZIGNOROWAĆ I PRZEJŚĆ DO ZAKŁADKI KOMISJA
6. Przejść do zakładki KOMISJA

7. Wybrać z listy właściwą KOMISJĘ – Dla dyplomów z kierunku Architektura, Promotor wybiera Komisję zgodną ze swoim miejscem zatrudnienia (Instytut). Dla dyplomów z kierunku Architektura Wnętrz, Promotor wybiera Komisję: Instytut Architektury Wnętrz i Wzornictwa Przemysłowego (IAWiWP).

8. Po wybraniu komisji wybrać ZAPISZ.

Po zapisaniu pojawi się informacja:

UWAGA - jeżeli pole Komisja jest nieaktywne - należy sprawdzić czy w informacji o wniosku pkt. Jednostka organizacyjna został wypełniony poprawnie - WYDZIAŁ ARCHITEKTURY.
9. Przejść z powrotem do zakładki INFORMACJE O WNIOSKU

10. Na samym dole strony wybrać OPUBLIKUJ

11. Przejść do zakładki PODPISY

12. Wybrać PODPISZ WNIOSEK

13. Pojawi się informacja:

Informacja o konieczności podpisania wniosku zostanie automatycznie wysłana do studentów na maila imię.nazwisko@student.put.poznan.pl i przekazana dalej do akceptacji komisji.
GRATULACJE, WNIOSEK ZOSTAŁ ZGŁOSZONY!
COFNIĘCIE WNIOSKU DO POPRAWY
Jeżeli wniosek zostanie cofnięty do poprawy, informacja o tym, co należy poprawić znajduje się na dole wniosku, w rubryczce "Status wniosku".
Uwaga - należy kliknąć "pokaż cały tekst" żeby przeczytać wszystkie informacje!