Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie pod nazwą “Przystanek – MIELEC”.
Celem konkursu jest opracowanie projektu koncepcyjnego innowacyjnego przystanku komunikacji miejskiej, zlokalizowanego na Placu Armii Krajowej w Mielcu, wpisującego się w istniejącą architekturę.
Szczegółowy Regulamin Konkursu zawarty jest w załączniku do Zarządzenia nr 1018/2017 Prezydenta Miasta Mielca z dnia 19 października 2017 r.
Termin nadsyłania prac konkursowych upływa 1 grudnia 2017 r. o godzinie 15.00 – decyduje data wpływu pracy do organizatora konkursu.
Prace można nadsyłać:
- W wersji elektronicznej na adres: sekretariat@um.mielec.pl z dopiskiem „Przystanek – MIELEC”
- W wersji drukowanej, z dołączoną obowiązkowo wersja elektroniczną, na adres: Urząd Miejski w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec, z dopiskiem „Przystanek – MIELEC”
Dla zwycięzcy konkursu przewidziana jest nagroda pieniężna w wysokości 5000 zł.