Pełnomocnik ds. studentów niepełnosprawnych

Uprzejmie informujemy, że rolę pełnomocnika ds. studentów niepełnosprawnych na Wydziale Architektury pełni Prodziekan ds. studenckich pani dr hab. Hanna Grzeszczuk-Brendel.

Ankieta dotycząca oczekiwań wobec strony internetowej Wydziału Architektury

Szanowni Studenci,
zachęcamy do wypełnienia ankiety dotyczącej oczekiwań wobec strony internetowej Naszego Wydziału.
Ankieta znajduje się w katalogu głównym Wydziału Architektury (WA) na platformie Moodle PP.
Z góry dziękujemy!

Dear Studets,
we would be pleased to receive your feedback regarding our Faculty website.
Questionnaire is availble in main directory for Faculty of Architecture (FA) on PUT Moodle platform.
Thank you very much in advance for your help.

http://moodle.put.poznan.pl/course/index.php?categoryid=35

Zmiana funkcji pomieszczenia 23a w budynku B

W imieniu kierownika Katedry Rysunku Malarstwa Rzeźby i Sztuk Wizualnych, prof. dr hab. sztuk plast. Andrzeja Macieja Łubowskiego,

w związku z planowaną zmianą funkcji pomieszczenia 23 a w budynku B, zwracam się z uprzejmą prośbą o zabranie pozostawionych  prac, materiałów, prac dyplomowych znajdujących się w pomieszczeniu.

Ostateczny termin – 24 marca 20117 r.

Z poważaniem
dr hab. inż. arch. Katarzyna Słuchocka

Ś.P dr inż. Władysław Organista

Termin składania ankiet wyboru jednostki dyplomowania

Termin składania ankiet wyboru jednostki dyplomowania został wyznaczony na dzień 30.03.2017 r.

 

Głosowanie na najlepszą pracę dyplomową inżynierską

Szanowni Studenci,
Zachęcamy do zapoznania się z planszami INTRO tegorocznych dyplomantów oraz udziału w głosowaniu internetowym na najlepszą pracę dyplomową inżynierską na platformie Moodle pod adresem:
http://moodle.put.poznan.pl/course/view.php?id=865

Przydział do grup z zajęć WF

Szanowni Państwo, proszę zapoznać się z przydziałem do grup z zajęć W.F.

Konkurs na opracowanie koncepcji architektonicznej Galerii Wystawienniczej WAPP

REGULAMIN – KONKURS NA GALERIĘ
BUDYNEK A NIESZAWSKA 13 parter
PZD KAMPUS WAPP

E-ankieta za semestr zimowy 2016/2017

a

Szanowni Studenci,
informujemy, że od 25 lutego 2017 r. istnieje możliwość oceny zajęć dydaktycznych i prowadzących za semestr zimowy 2016/2017 za pomocą systemu elektronicznego. eAnkieta za semestr zimowy 2016/2017 będzie otwarta do 10 kwietnia 2017 r.
Gorąco zachęcamy do wypełnienia ankiety!

Dear Students,
please note that starting from 25th February 2017 you can evaluate the lecturers and learning courses in the winter semester 2016/2017 via our electronic system. eSurvey for winter semester 2016/2017 will be available for completion until 10th April 2017.
We strongly encourage you to complete the survey!

https://www.put.poznan.pl/pl/aktualnosc/eankieta-za-semestr-zimowy-20162017

Godziny rektorskie

W związku z brakiem możliwości przeniesienia zaplanowanych zajęć do innych pomieszczeń dydaktycznych, zgodnie z § 8 ust. 8 Regulaminu studiów stacjonarnych i niestacjonarnych pierwszego i drugiego stopnia Politechniki Poznańskiej (Uchwała Senatu Akademickiego Politechniki Poznańskiej NR 142/2012-2016 r. z dnia 25 marca 2015 r.) z uwagi na Drzwi otwarte/Dzień dla dziewczyn zostają ustanowione w Politechnice Poznańskiej godziny rektorskie w dniu 30 marca 2017 r. (czwartek) w następujących salach i godzinach:

Centrum Wykładowe – sala 2 (godz. 10:00 – 13:45), sala 3 (godz. 10:00 – 15:00), sala 6 (9:30 – 14:00), sala 4 (10:30 – 13:45), sala 121 (godz. 10:00 – 14:00),

Budynek Wydziału Budowy Maszyn i Zarządzania – sala 108 (godz. 10:00 – 13:00), sala 120 (godz. 10:00 – 13:00), lab. 311 (godz. 13:30 – 15:00),

Budynek Mechatroniki, Biomechaniki i Nanoinżynierii – sala 212 (godz. 10:00 – 14:00), sala 114 (godz. 10:00 – 14:00), sala 431 b (godz. 10:00 – 13:30), sale 224, 226, 228, 229 (godz. 12:00 – 13:00).